Cuma, Temmuz 29, 2011

Retweets...


….Daha dayanıklı  olmam lazım ama kız kardeşim “her şeyin bir yıpranma süresi var, kabul et artık”diyor…
*
Yalnızca ACI insanı geliştirirmiş; gelişimimi durdurma hakkımı kullanmak istiyorum…
*
Her “gidiyorum” dediğinde biraz daha kal diyebilmektir, Doyamamak
*
Eğer sizi üzen kişilere hala selam verebiliyorsanız bu, vicdanınızın Sadakasıdır…
*
Gülümseyen bir kadından daha çekici bir kadın varsa o da gözleriyle gülümseyen bir kadındır…
*
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur…
*
Bazı aşklar yalnızca ayrılıklar için bile değer…
*
Güven ruh gibidir, terk ettiği bedene Asla geri dönmez…

8 yorum:

  1. Güven ruh gibidir, terk ettigi bedene asla dönmez mi?

    İçim acıdı bunu okuyunca nedense..

    YanıtlaSil
  2. Aslı,
    kırılan bişeyin tekrar eski haline dönmemesi, dönememesi gibi bişey heralde...
    beni de acıtmıştı ilk okuduğumda..

    YanıtlaSil
  3. "Eğer sizi üzen kişilere hala selam verebiliyorsanız bu, vicdanınızın Sadakasıdır…" diğerleri de anlamlı ama bu favorim oldu inan.. ve düşündüm de öyle de davranıyorum..:))

    YanıtlaSil
  4. senin retwitlerin mi.

    bi tanesi dışında hepsi karamsar, kötümser, depresif, mutsuz. etkileyici ama üzücü yazılar.

    aşk sevgi böle bişi diil ki. bunlar yanlış yaşananlar. aşkta sevgide neden acı olsun ki.

    gözlerinle gülümseyen mutlu kadın. hiç bi erkek karşı koyamaz. ama bu kadın, bir erkek tarafından sevildiği için gözleri parlar. yani başkasına aittir. o nedenle, bize bir faydası yoktur :)))))

    YanıtlaSil
  5. sen O'sun işte gözleriyle gülümseyen kadın..
    gözlerin de yüreğin de hep gülsün cicim :)

    YanıtlaSil
  6. Gözleriyle gülümseyen kadın; ben....

    Cicim, hep birlikte gülücüklü günlere, diyim o zaman... ;)))

    YanıtlaSil
  7. crazywomanrosemary, bunu ben de düşündüm ve selam vermediğim kimse olmadığını bi kere daha farkettim.. heralde bizi bu sadakalarımız koruyo, ne bilim :p
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Deep, valla bunları ben paylaşmışım... ben de ilk gördüğümde vay canına ben bunları ne zaman retweet yaptım ki dedim ama hala okuyunca umursamazlıktan gelemediğimi de farkettim :p
    aşkı çok acılı yaşıyorum heralde, önce gözlerimle gülüyorum sonra dibi boyluyorum... :))
    çok güldüm kendime şuan :p

    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...