Pazartesi, Temmuz 18, 2011

SEV BENİ BENİ....

Nerden esti aklıma bu şarkıyı dinlemek....
her ne kadar bu cümle başka bi şarkıya ait olsa da, (yani bu şarkıya) şimdi dinlediğim şarkı aldı götürdü beni oturduğum yerden uzaklara...
ve bir deniz kenarına... Sağımda solumda ağaçlar var. Önüm alabildiğine açık. Denizin üstünde tekneler. Ve hep istediğim gibi en küçük olanın içinde olmak istemek...
Zeki MÜREN, dinlemek zaman zaman başıma vursa da, bu şarkıyı dinlemekten büyük haz alıyorum. Ve bir de eşlik ederek dinleyince, mırıldanarak, hatta fısıldayarak, çok çok haz veriyor... Hissederek dinlemek, her kelimesini her cümlesini, her nağmesini hissederek dinlemek.. İç çekmek...
İç çekip, sev beni beni demek....

Bence dinleyin.... Zeki MÜREN- Sev beni beni...

Kayboldum aşk yollarında, bul beni beni
Uçan kuştan, esen yelden sor beni beni
Ümitlerim kül olmadan,
Saçlarıma kar yağmadan,
Baharım da kış olmadan,
Sev beni beni...

Yumma öyle gözlerini, gör beni beni
Ben yıllarca ağlamışım, gel güldür beni

Gündüzler gecem olmadan,
Gerçekler yalan olmadan,
Yalnızlık beni bulmadan,
Sar beni beni

Canım sana feda olsun, vur beni beni
Şişelerden, kadehlerden al beni beni

Adım sarhoşa çıkmadan
Bir meçhule kaybolmadan
Rüzgarlarla savrulmadan
Tut beni beni


Yumma öyle gözlerini, gör beni beni
Ben yıllarca ağlamışım, gel güldür beni 

Gündüzler gecem olmadan,
Gerçekler yalan olmadan,
Yalnızlık beni bulmadan,
Sar beni beni


5 yorum:

  1. Harikaydı. Çok severim Zeki Müren dinlemeyi.

    YanıtlaSil
  2. Harika bi ses gerçekten...

    YanıtlaSil
  3. oh be rahatça yorum yazmak çok güzel..kalemin burda hiç durmasın cicim :)

    YanıtlaSil
  4. hemen dinliyim, zeki müren'i çok severim zaten :)

    YanıtlaSil
  5. Cicoş, sırf senin icin yeni blog düzenledim, duyur adresimi sayfanda bi zahmet :D :))))
    Gök, dinle dinle, ben üst üste dinledim..

    Sevgileerr.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...