Pazartesi, Ocak 17, 2011

TEBRİK.....

1 Aydır iyileştirmeye çalıştığım sol kolumun alçıdan-askıdan çıkmasına daha yeni yeni seviniyorken,
oh be kolum özgürlüğüne kavuştu,tek kollu olmak ne kadar zormuş derken,
kolumu kullanmanın tadına varmaya çalışırken,

Sağ kolumu,
sol kolumda olduğu gibi,
Dirsek kemiğinden İncitebilen,
Hatta öyle ki, KIRTTTT sesini duyup "Kırıldı mı yaa" diye kolumu incelemeye alan,
şuan deli gibi ağrıyan kolum yüzünden "of yaaa çok acıyooo" diye söylenen ağlanan
ÇOK YETENEKLİ KENDİMİ TEBRİK EDİYORUM..

1 aydır askıda dolaştım yetmedi sanki,
Sağ kolu da KIRT'lattım..
Hadi bunu da ucuz atlattm diyelim, bidahakine bacağımı kesin kırıcam sanırım..

Evet, tekrar TEBRİKLER BANA!!!!!!

8 yorum:

  1. Pınar, sen kollarınla ne yapıyorsun tam olarak:))
    Yahu, hadi bir kez anladım da diğeriyle alıp veremediğin nedir:) Geçmiş olsun diyorum ve son olsun diyorum mümkünse, olur mu?

    YanıtlaSil
  2. bazen geldi mi üstüste gelir
    beterinden korusun Yaradan
    çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  3. Çok üzüldüm Pınar... Umarım sol kolun kadar olmamıştır. Aksilikler peşimizi bırakmıyor bazen değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Aslı :) senin yaptıgın türden o kadar cok yorum aldım kı artk mizaha vurduk bunu :) kollarımla ne yapıyorum tam olarak inan benn de bilmiyorum :D hakim olamyorum mu nedir anlamadım :)))umarım son olur, teşekkür...

    Aynur,çok teşekkür ederm. beterinden korusun gerçekten, kırılmaktan son anda kurtardığımı düşünürsek, Buna da Şükür...

    Kaan, sol kolum kadar değil gibi, yani en azından şimdilik değil gibi... Aksilikler beni çok sevdi, bağımlı olmazlar inşallah...
    teşekkürler..

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Canım çok geçmiş olsun..Nazar mı değdi acaba ..Dikkat et kendine..

    YanıtlaSil
  6. Yurdanur'cum bilemiyorum... Çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  7. Hay allah çok geçmiş olsun. Bence de nazar olabilir, bu kadar üst üste..

    YanıtlaSil
  8. O.K.A. Çok teşekkür ederim.. Nazar mı uğursuzluk mu bilemiyorum ama bi gün sonlanacak herhalde bu aksilikler. Tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...