Perşembe, Ocak 20, 2011

Tatil'e Doğru...

Aylardır söyleniyorum “bu şehirden gitmek istiyorum istiyorum” diye..
Aylardır söyleniyorum “bu mahalle bu sokak bu apartman bu oda bu yatak bu ayna aman of”
Aylardır söyleniyorum “öyle bi yere gitsek ki sadece gülsek, eğlensek, herşey dağılsa”
Aylardır söyleniyorum “öyle bi yere gidelim ki İstanbul’u hatırlamayalım”
Ki ben İstanbul’a aşık ben…
Bi şeyi 40 kere söylersen olur derler ya oldurdum vallahi =)

Cuma gününü iple çektim bu hafta. Kendi kendime işler yarattım iş yerinde zaman daha hızlı geçsin nasıl geçtiğini anlamayayım diye.

Spora gittim, canımı çıkarana kadar koştum bisiklete bindim hatta yetmedi sağlam kalmış kolumu bile kırmak üzereyken (kaba tabirle) direkten döndüm.. =)

Bi gün makyaj yapmadım daha fazla uyumayı tercih ettim,
Bi gün saat alarmı çalar çalmaz uyandım kalktım giyindim şıkır şıkır, makyajımı yaptım saçlarımı dalgalandırdım ve daha da çok sevdim dalgasını ve sarısını..

Perşembe sabahına uyanmama 2 saat kala deprem oldu uyandım, kalktım dolandım, karanlık evde kimseyi uyandırmadan dolanayım diye düşünürken pat diye kardeşim çıktı karşıma, aynı anda “ sen niye uyumuyosun ki” diye sorduk, gülüştük, baktım saate; saat 04:10, ben biraz daha uyusam iyi olur, hadi öptüm sıpa, dedim yattım uyudum yine 1.5 saat kadar daha..



ve gece oldu, dedim Pınar haydi hazırlan…
ve işte o an anladım, bayan olmak zor iş…




Liste hazırlamış olmasına rağmen; 2 günlük tatil için 2 saat dolabın karşısında duran, hazırlanmış bavulu 200 kere boşaltan, of yaa of of of, diye evin içinde dolanan bi erkek daha yoktur herhalde, sanmıyorum,
varsa eğer, oh dicem, bayanlar olarak yalnız değiliz =)



derken baktım saat 00:50 olmuş, huuuwwww dedim sabah erken kalkıp işe gideceğim daha..
vs. vs. vs.



baya kalabalık bi grupla, acayip eğlenceli bi grupla,analı kızlı, kardeşli kuzenli, ablalı dostlu, yol almaya hazırlanıyoruz Ilgaz Dağlarına doğru…
marifetmiş gibi iki kolumu da aynı ay içerisinde sakatlamamın ödülü (!) olarak 2 günü karda kayamadan sadece kayanları izlemekle ve kayamayanlara gülmekle geçirmek zorunda olsam da,
buradan gidiyorum ya 2 günlüğüne de olsa..
oh keyfim yerinde çok bu gece..
döndüğüm zaman bomba gibi dönmeye kararlıyım…
herşeyi ardımda bırakmaya, bi tek kendimi koymaya çantama…
her şeyi benden uzakta, yolların ardında bırakmaya,
Ve bi tek keyfimi, bi tek sevdiklerimi yanıma almaya…

Mutlu haftasonları…

PınaaaaaaaaaarrrrrrrrYaşammmPınarıııııııımmmm…….

13 yorum:

  1. aman aman ne kadar profesyonel bir bavul hazırlama bu,listeler yapılmış,kokoş kokoş ürünler alınmış :) desene kayak yapamıcan ama bize defile yapıcan..ohh ne güzel..
    dediğin gibi olsun cicim..
    git istanbuldan,
    git kendinden,
    git seni sıkan herşeyden git,
    ama sakın bizden gitme canım,
    bizden gitme...
    (dönünce istanbula kendine dön ama:)

    YanıtlaSil
  2. inan ki hala hazır değil bavul cicim :D ve bu akşam toplantım var yani çok geç çıkıcam
    eve gitmeden uğramam gereken yerler var. yani evde çok geç olucam..
    yoğun bi akşam beni bekliyo yani uyh...
    bu arada, bi dönelim geri, bakıcaz ;)))

    YanıtlaSil
  3. benimde çok ihtiyacım var bu tatile bende gelebilirmiyim demekisterdim ama nerdeee....
    ayrıca bavul hazırlama konusunda hemfikirim seninle biz bayanlar acaba neden böyleyiz????bir çorap bir kazak bir ceketle yetinmeyiz

    YanıtlaSil
  4. uğurböcüğüm, keşke gelebilsen...
    bir çorap bir kazak da ne demek bin tane şey çıkardım bi tanesini çekip alamadım :)
    bu akşama bıraktım, acele olunca seçmek zorunda kalıcam diye :))))

    YanıtlaSil
  5. Bavul hazırlama diyince beni çağıracaksın vallahi tak tak tak yarım saatte işlem tamam :) Hiçte eksik kalmaz :)
    Ben geçen haftasonu kaçmıştım şehirden:) Mükümmel geçmişti vallahi.
    Sende Şanslı olanlardansın Pınar ;) Tatilin tadını çıkar kendine dikkat et kırık çıkık olmasın Sadece yüzünde kocaman tebessümle gel ;)

    YanıtlaSil
  6. Ohhh, hadi tadını çıkar bakalım. Kola, bacağa dikkat, aman diyeyim.

    YanıtlaSil
  7. ASLI :))) Bayılıyorum bu dobra yorumlara haberin olsun :) çoooooookk teşekkür ederim, içten candan arkadaşım :)

    SayınKARACA, bilseydim çağırırdım seni yaaa bavul içinn:) Kocaman bir tebessümle gelicem merak etme, Kırık çıkık durumlarına bulaşmamaya çalışacağım ;)
    Kocaman SEVGİLEEERRR...

    YanıtlaSil
  8. stresten uzaklaşmak için gidiyorsun Pınarcım ama stres yaparak ve yine stresi de bavullarına doldurarak
    boşver bence
    iki pantolon, iki hırka yeter :))

    şimdiden iyi eğlenceler diliyorum...

    YanıtlaSil
  9. Aynur'cum, tatlı stresler bunlar..
    teşekkürler... ;)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ne mutlu sana hadi mutlu ve egllenceli geçsin hafta sonun sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Pinarcik ne tatlisin ya;) kimbilir simdi neler yapiyorsunuz, gunun yorgunlugu uzerine aksam yemegine suslenmece gibi geliyor bana;)

    YanıtlaSil
  12. Aslıcım döndük.. ve harikaydı... bununla ilgili bi post hazırlayacağım en kısa zamanda..
    ve sanırım evet, sen yorum yazdığında akşam yemeğine süsleniyordum ;)
    öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  13. Burcu, yorumunu ancak döndükten sonra okuyabildim.. çok teşekkür ediyorum.. dileğin gibi mutlu ve eğlenceli geçti
    sevgiler :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...