Pazar, Ocak 17, 2010

SAYININ BAŞINDAKİ 1...

acaba bu yık nasıl geçer diye geçti aklımdan.. Aslında düşünmemi gerektirecek bişey de olmadı.. Hani böyle aniden bişe gelir ya aklınıza, birden, hiç beklenmedik bi anda.. Düşünmeye başlarsınız, senaryolar kurarsınız, sonra belki daha önce yaşadıklarınız gelir geçer gözünüzün önünden, belki hüzünlenirsiniz de ama o hüzün bile öyle tatlı bi acı vermiştir ki o anda, düşünmeye, kurmaya devam edersiniz.. Onun gibi bişeydi sanırım bu da..
Aynı bu şekilde, hem acılarım hem tatlılarımın verdiği hazla birlikte DÜŞÜNDÜM :)
Eveeeeeett, bakalım elimde neler var:
Öncelikle tabiki ailem var.. Annem var, Babam var, Kardeşim var.. Nekadar şanslıyım ki hep yanımda olduklarını biliyorum.. En büyük şansım onlar belki de :)
Sevgilim... Sevgilim var.. Geç mi geldi erken mi geldi yoksa tam zamanında mı geldi bilmiyorum ama, onsuz geçen her saniyenin bile kayıp olduğunu düşününce sanki geç kalmışız birbirimize diyorum ama olsun.. Artık var.. Dokunamasam bile bi ses kadar yakın olduğunu biliyorum.. Kalbimi ısıtıyo hissedebiliyorum.. Mutluluk huzur veriyo bana bunu yaşayabiliyorum.. Umut veriyo bana Umut, UMUT.. Umudum oluyo her geçen gün, o umudu hayallerimle bile süsleyebiliyorum..
Dostlarım var..Çok azlar, ama zaten az olmasalar bu kadar kıymetli olamazlar.. Hep yanımda olduklarını biliyorum, yargısız, infazsız.. İyiliğine de kötülüğüne de..
En önemlisi, Sağlığım var.. 2 elim 2 bacağım var. :) Süper gören 2 gözüm, işlevini gayet yerine getirebilen bi agzım var :) Fısıltıyı bile duyan 2 kulağım var. 5 duyu organım gayet yerinde yani :) Turp gibiyim Turp.. :)

Şimdiiiiiiiiiiiiiiii........
elinize bi kalem bi de kağıt alın.. Bukadar detaylı olmasa da hayatınızdaki olumlu olumsuz herşeyi listesini yapın.. Ama her şeyin.. Sizi mutlu edebilecek en ufak şeyin bile, (bu buzdolabınıza gelebilmiş bi çikolata bile olabilir) ya da keyfinizi kaçırabilecek en minik detayları bile (vucudunuzda fazladan yerleşmiş 1-2 kilo dahil)
Yazdığınız her maddeye "0" puan verin.. Evet evet yanlıs duymadınız 1 puan. Olumsuzluklara bile puan verin..

Listenin en başına öncelikle büyük harflerle şunu yazın:

" SAĞLIK = 1 "

Yazdınız mı? şimdi, kaç madde oldu sayın... Yani kaç tane "0" puan yazdınız.. şimdi listenin altına önce 1 rakamını daha sonra 0'ları ekleyin.. Bakın bakalım kaç basamaklı bi sayı çıkıyor sizin hayatınızdan.. saydınız mı??? büyük bi sayı mı oldu küçük bi sayı mı :)

Şimdi şunu yapın.. Çıkan o bilmem kaç basamaklı sayının başındaki 1 rakamını atın..
Şimdi tekrar bakın sayıya, bi sayı görebilio musunuz???

SAĞLIĞIMIZIN KIYMETİNİ BİLMEMİZ GEREK ÖNCE..
BUNU ANLADIKTAN SONRA, AMA GERÇEKTEN ANLADIKTAN ÖZÜMSEDİKTEN SONRA, İNANIN O YAZDIĞINIZ OLUMSUZLUKLAR BİLE CANINIZI SIKAMAYACAK..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...