Pazar, Ocak 31, 2010

cumartesi'den sonra pijamalı pazar :)

Eveeeeeettt Cumartesinin ardından gelen (maalesef yine bol bulutlu) bi Pazar günü…
Cumartesi günü nasıl geçti bilmiyorum ama yoğun geçen bi cumartesinin ardından Pazar günü de acayip bi enerjiyle kalkıp sabahın köründe kahvaltı yollarına düşmek çok fazla (!) geldi bana. Öğlene kadar uyumak, aheste aheste kahvaltı yapmak, bi yandan gazete okumak, “şeffaf oda”yı izlemek varken, niye kalkayım ki sabahın köründe yaaaa, dedim ve bu yazdıklarımı yaptım.
Çok güzel geçen bir cumartesi akşamı, çooookkk uzaklara gitmişiz, ortaokul sıralarına kadar, neler neler yad edilmiş, gülme krizlerine girilmiş….. geç saatte eve gelmişiz ve daha geç gelenleri de varkeenn :)
ve şimdi Pazar..
Saat 14.22, hala pijamalı olmak bu kadar zevk verebilir diyorum:)
Ve eminim, benim gibi olan birsürü arkadaşım var, dün geceden kalma….

Hadi bakalım iyi pazarlaaaaaaaaaarr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...