Pazar, Ocak 10, 2010






aslında sana söylemek isteyip de söyleyemediğim çok şey var Dost...
aslında ne kadar önemli ve değerli olduğunu dogru düzgün ifade edemiyor bile olabilirim..
seninle geçirdiğim şu 5 seneye hatta artı olarak şimdi de bu seneye,
gerçekten seninle geçirilmeliymiş diye düşünüyorum..
o 5 senenin içinde fazlalıklar varmış ama sen iyiki varmışsıın.
seninle birlikte iyiki dersleri kırmışız...
iyiki gezip tozmuşuz..
iyiki sabahlara kadar oturmuşuz..
iyiki bu kadar bağlanmışız diye düşünüyorum...
gerçekten..
şuan dönüp ardıma baktığımda ve bi de bugüne,
iyiki herşeye ragmen beraberiz diyorum..
iyiki herşeye rağmen
inadına ve her geçen gün daha da inadına daha da inadına
evet kabul ediyorum, cok kötü zamanlar da oldu.. hatta
tamam artık bu kadarmış bile dediğim zamanlar..
ama gerçek olan bizimkisiymiş ki ben suanda bunları yazıyorum..
dostum..
herzaman hayatımızdayız birbrimizin bundan sonra..
birlikte öğrenci oldıuk.. birlikte mezun olduk.. birlikte yürüyoruz yine,
sevdiklermizle birlikte
ve geçmişi bırakarak geride..
yeni günlerde,
yine en en en yeniliklerde
hep yanındaym her zaman yanındayım..
:)

1 yorum:

  1. ne yazazağımı bilemedim yaa:( aglıorum suan. iyk yanımdasın. seni cok ama cok seviyorum yaaaa cokkkk dicle:(dicvik)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...