Salı, Ocak 19, 2010

BU YAZIYI OKUMADAN ÖNCE BİR SONRAKİ "KAR GÜZELDİR Mİ" ADLI YAZIYI OKUMALISINIZZ.. :)))))))))))))

Evet!!! İşte ben dedim.. Kar acıdır dedim... Yani yazdım :)))

Kar beyazdır, bisürü şey yazdım ama, acıdır dedim...
Ne demiştim, kar yagınca perdeler açılır, sıcak bir içecek alınır klasiği vardır..
Aynı cümleleri bu sabah arkadaşımdan duydum ki, blogumu daha yeni yayınlamıştım.. :)))

Asıl olaya gelmek istiyorum..
Kar acıdır aslında demiştim.. Ve acı cekmek tatlı gelir insana demiştim..
20 yaş üstü insanlar ve bu insanlar cocuk yuvasında calısan insanlar.. Okulun içinde kar topu oynamaya baslarlarsa.. Munzurluk yaparlarsa... Tabiki kar güzelliğini göstericek önce.. Eğlenicekler tabiki..
Ve hazin son..
O güzel görünen karlar sayesinde yerler ıslanacak.. Ve şuanda bunları yazan insanın ayağı takılıp kıçının üstüne hoppppppppp düşücek... Ve yetmicek "AAAAAAAAHHHHHHH" diye sesler cıkartıp gülmeye baslıcak.. Dedim ya, acı tatlı geliyo insana..

evet evet kesinlikle bi garibiz...
Emin olmaya cok yakınım ki, biz mazoşistiz :))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...