Pazar, Mart 14, 2010

:)


Biraz soğuk biraz baharımsı bir havayı yaşamış bir Pazar günün son 15 dakikası içinde yazıyorum bu yazıyı.. Bilmiyorum bu günü nasıl geçirdiniz, neredeydiniz, nasıl bir ruh hali içindeydiniz, en çok gülümsediniz mi yoksa somurttunuz mu, dinlendiniz mi gezdiniz mi, eğlendiniz mi sıkıldınız mı, öylesine bi Pazar günü müydü yoksa çok değişik bi Pazar günü müydü sizin için bilemiyorum ama haticeye değil neticeye bak derler ya, bu gün de bitti bitiyor işte.

Yarın yeni bir haftaya başlıyoruz ve umuyorum ki yataktan uyandığımızda hepimiz biraz olsun gülümseyerek uyanabiliriz, ya da yarın bizi gülümsetebilir diye umuyorum.

Gerçekten hayatımın en değişik Pazar günlerinden bi tanesini yaşadım bugün. Bir gün içinde bisürü duyguyu bir arada yaşadım, yaşadık. Gerginliği de, gönül almayı da, heyecanı da heyecanı paylaşmayı da, hepimiz için bir ilki hatta başlangıcı belki, ve eğlenceyi, ve neşeyi, ve gülümsemeyi, ve hüznü ve ardından bekleyişi.. yani karman çorman bi gün ama yine de gerçekten unutulmaz bi gün..

Son 10 dakika yarına..

Nasıl geçmiş olursa olsun, Pazar gününe yakışır bi şekilde girin yatağa.. dinlenme ve yarına bol enerjiyle uyanma umuduyla..

Gülümsemelere.. hatta kahkahalara…

İyi haftalar… :)

1 yorum:

  1. ben çok mutlu birgün yaşadım ve en önemlisi sevdiklermlee bu mutlu günü yaşadım....
    ellerinee saglıkkk

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...