Pazartesi, Mayıs 23, 2016

pazartesi postu


milletçe pazartesi günlerini sevmiyoruz, hele bir de hafta sonu evinizde değilseniz, düğün dernek için başka bir yere gitmiş iseniz, hele ki o düğün pazar günü ise ve siz gecenin bi köründe geri dönmek zorunda kalıyor iseniz, o pazartesi gününü var ya o pazartesi gününü, salla salla vur duvara :)))

saatin alarmı çaldığı gibi bir cin misali uyananlardanım. nitekim o alarmı ertelediğim pek nadir görünmüştür ki ertelesem de ertele'ye basarak değil, bi gözüm kapalı şekilde saati kendi kendime kurarım,o da  şu şekilde olur; ben 06:30 da kalkmalıysam o alarm 2.ye 06.34 e kurulur :) 06:35 değil ama 06:34 lütfen yani :)
ama bugün, her günden farklı bir gün oldu, alarm çaldı ben onu 5 dakika erteledim. tekrar çaldı, dedim artık kalk, kalktım, hazırlanmaya başladım, mutfağa gittim çayı demledim derkenn kocamın alarmı çaldı, dedim ki YAŞASIN! O da uyansın :)
uyanmadı :(
bi de üstüne 10 dakika erteledi alarmını
neyse mutfağa gittim, fırına ekmekleri attım, onlar pişerkennn bennn hiç yapmadığım bişe yaptım :))
odaya gittim, dedim ki, fatih saati kaça kurdun canım?
dedi ki, 7,
baktım saate 8 dakika var:)) dedim kıvrıl yanına :)))))
öyle yorgunmuşum ki 7ye kadar kıvrıldım yanına öylece etekli bluzlu :)))))
ve derken beklenen alarm yine çaldı, bu sefer ikimiz de döne döne kalkmak zorunda kaldık...

yıllardır alışkanlık haline geldi şu olay bende ; makyaj yapmadan evden çıkarsam bi türlü ayılamıyorum. makyaj yaptığımda "evet yatak modundan çıktım demek ki" diye bi psikolojiye bürünüyorum sanırsam :) sallana sallana makyajı yaptım, diğer günlerden biraz farklı oldu gerçi, bi eyeliner bi rimelle bitirdim olayı, sonra ALLAAAHHH EKMEKLER diyerek koştur koştur mutfağa gidip ekmekleri çıkarttım. çok sevdiğim Amerikan servislerimi çıkardım, hazırladım falan :)
( tabi bu yorgun halimle yapabildiklerim, güzel uyandıysam harikalar da yaratabilirim:P)

ve bugün diğer günlerden farklı olarak, AYY YORULDUM YAA diyip bi çay da kendime doldurup oturup kahvaltı ettim :))))) normalde kahvaltıları hep okula gelince yaparım, bugünkü biraz farklı oldu...

şuan bi  5 saniye durdum ben bu yazıda ne anlatacaktım diye :)))
yok arkadaşlar uyanamamışım hala :)

heh hatırladım, bu saate kadar uyanamamıştım kiiii bugün işten 7 buçukta çıkıyor oluşumu düşününce tekrar tekrar basıyorlar bana ama sevgili HANDAN'IN BU POSTUNU GÖRÜNCE SAĞLAM BİR KAHKAHA ATTIM :)) 
3 cümlecikli bi post beni anca bu kadar keyiflendirebilirdi sanırım :) bayıldım :)
yani ben beğendim, siz de girin bakın bence :)
hatta o 3 cümlecikliye bakmışken diğerlerine de bakın, diğerleri de çok güzel bence..

bence yani :)

ayyy, yok kardeş yok, uyanamadım ben hala :)
bana gün aymadı, kısmet yarına :))

sevgiler :))))

snapchat: pinarustundag

7 yorum:

  1. nice blog !

    check my blog and maybe follow for follow ? let m know if you want to :)

    My new short hair ?-post here


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    YanıtlaSil
  2. Hahahah, işe yaramışım, ne güzel :)

    Öpüyorum seni kocaman. Neyse az kaldı akşama ;)

    YanıtlaSil
  3. Hahahahahaha canım yaaa 😉❤️❤️
    Bende de pazar sendromu var . Bir an önce pazar bitsin diye kırk takla atıyorum desem yeridir .
    Sevgiyle ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence pazar günü öğlen 1 e kadar, ondan sonra pzt sendromu yine başlıyo zaten :))
      sevgiler :)

      Sil
  4. Çalışmıyor olmama rağmen pazartesileri ben de böyle bir gıldırgıcık oluyorum. Hatta pazar ikindiden sonra bir melül haller. Amaaan sağlık olsun. Sevgileğğğ ❤

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...