Salı, Mart 22, 2011

eeeyyyyyyyyy gidi eyyyyyyyy

Ey gidi koca dünya gam yükü müsün =))
Kardeşim her geçen gün insanların yeni yüzlerini görmekten bıktım, ama yooooook onlar göstermekten bıkmadılar =) görmek istemiyorum arkadaşım gözüme gözüme neden sokuyorsun, bakıp keyfimi kaçırıyorsun, durup sinir sistemimi bozuyorsun? Amacın nedir kardeşim amacın nedir???
Biliyorum ki her birimizin ayrı ayrı rolleri var, adım attığımız her yerde farklı bir kimliğe bürünüyoruz kabul, iş yerindeyken bi farklı oluyoruz evdeyken bi farklı oluyoruz hatta girdiğimiz arkadaş ortamları değiştiğinde bile farklı oluyoruz AMA, buraya koca bir AMA koydum, karakter aynıdır be kardeşim, aynı olmalıdır. Yani bir şeye bi yerde hayır diyorsan başka yere geçtiğinizde de hayır dersin. Senin düşüncendir çünkü o. Mimiklerin değişebilir, hitap şeklin değişebilir, beden duruşun değişebilir ama fikir senin düşünce senin, nasıl değişir bi anda ve nasıl da şaşırtırsın karşındakini anlamadım ki ben. Sonra söylemeye kalksan böyle böyle yaptın diye, kollarını iki yana açıp ha bi de gözlerini fal taşı gibi açma durumu var;
“ben öyle demediiiiiiiiiiiiim, ben öyle yapmadııııııııııııım” diye bi tavır tutum takınırsın ya, illet oluyorum, hatta abartıyorum şuan, gözlerini yuvalarından söküp alasım geliyor ve ardından da BEN YAPTIIIIIIIIIIIIMMMMMMM diyesim geliyor =)))
Diyorum ya beden duruşun değişsin kardeşim, kıyafetlerin değişsin, mimiklerin değişsin konuşurken ama düşüncelerin….
Eeeyyy gid eyyyyy kafa aynı kafa, hani derler ya eskiler “nato mermer nato kafa” aynı o hesap aslında….

6 yorum:

  1. pınar günün konusu bu sanırım..
    kişiler her bir kişiyle farklı sesler çıkartıyor.. ki buna çok seslilik diyoruz :D :D
    sana katılmamak mümkün değil , yapı taşı da değişmez ki kardeşim her farklı durumda..
    özüne sadık kalamama sendromumu desek ya da :)

    YanıtlaSil
  2. o zaman onları özlerine sadık kalmaya davet ediyoruzz :D

    YanıtlaSil
  3. Çok eski yıllarda Değişmez diye bir oduncu yaşarmış Orman Ülkesinde. Değişmez her sabah baltasını omzuna alır ve koca gövdeli ağaçları devirmeye gidermiş nemli ormana. Her defasında aynı saatte yola çıka, aynı yoldan ormana girer, aynı çizgideki ağaçları keser, aynı saatte dönermiş evine. Bir gün sıkılmış Değişmez ve değiştirmeye kalkmış; gittiği zamanı, kestiği ağaçların rotasını ve dönüş saatini. Çok geç kalkmış, başka bir yoldan girmiş ormana ve hiç görmediği ağaçları kesmeye başlamış. Havanın kararmasına aldırmamış ve işine devam etmiş. Derken zifiri karanlık basınca hiç bilmediği yollardan evine dönerken kaybolmuş. Karanlıkta önünü göremediğinden eğimli bir arazide ayağı kaymış ve aşağılara yuvarlanırken ayağını kırmış. Bu arada yağmur yüklü bulutlar yağmurunu, soğuk iklim buzunu boşaltmış üstüne. Sabahın ilk ışıklarında sırtını dayadığı ağacın altında "Neden değiştirdin ki sen her şeyi ah be akılsız Değişmez" diye düşünüyormuş.
    Binbir zahmet evine döndüğünde ise gözleri fal taşı gibi açılmış! Dün gece yağan onca yağmur toprağı gevşetip evinin yukarısındaki tepedeki koca bir kayayı aşağıya yuvarlamış ve o kaya evini paramparça etmiş çünkü. Değişmez bunu görünce kırık bacağına bakıp derin bir oh çekmiş ve her şeyi değiştirdiği için kendisiyle gurur duymuş.

    Bu öyküyü anlaşılacağı üzere şimdi uydurdum:

    1. Belki miniciklerine okursun diye :)
    2. Bazen değişmek, değişim hayat kurtarır
    3. İnsanların bize karşı değişmesinin müsebbibi biz miyiz onlar mı, bunu sorgulamakta yarar var sanırım.
    4. Özler kötüyse onlara sadık kalmak yanlış, değil mi?
    5. Çocuk öyküleri yazsak mı acep?
    6. Yok yazmayalım, bizi okuyan çocuklar derinleşip bu yaşta heba olabilirler, bırakalım yüzeysel sürdürsünler hayatlarını :)
    7. Aklımda yedi madde yazmak vardı.

    YanıtlaSil
  4. 7 MADDEYE AYRI, HİKAYEYE AYRI TEŞEKKÜRLER =)))

    YanıtlaSil
  5. Asıl ben yazana ve bize bunları yazdırana teşekkür ederken, bir yandan da küsüm ona!

    neden bu denli aralıklı yazıyor?

    YanıtlaSil
  6. Ben teşekkür ederim öncelikle..

    Aralıklı yazıyorum evet farkındayım, bilmem... Küsüm belki de..
    ;)

    sevgiler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...