Cuma, Haziran 17, 2016

sorgu zamanları

her şey masallardaki gibi olsaydı
hiçbirimiz ayrı olmazdık belki de bu hayatta
herkesin hikayesi ninnisi farklı olsa da
aynı olurdu işte varlığımız eğer masalımızın sonu mutluysa

her şey istediğimiz gibi olsaydı eğer çok mu şükürsüz olurduk
ya da şükürden midir ki hayatımızda bazı şeyler istediğimiz gibi

ağlamasaydık bilemez miydik kıymetini gülmenin
ya da gülmenin kıymetini bilemediğimizden midir ki ağlamalarımız

değer vermekle kıymet bilmek arasında ciddi fark vardır der dururum ben hep ama
kendi kıymetimizi bilebiliyor muyuz ki her şeyin öncesinde 

en çok ne zaman nazlanmak istiyoruz
ya da
nazlanmak istediğimizde mi daha da nazdan aciz oluyoruz?

hastalıkla sağlık arasındaki o pamuk ipliğini görmek mi gerek telaşlanmak için
yoksa her zaman belirsiz bir telaş olmalı mı içimizde
ya göremezsem ya da ya dönemezsem diyerek

çok yalnız kaldığım ve çok sorguladığım zamanlar bu zamanlar...
kendimi ve etrafımdaki her şeyi herkesi...
kendimle karşılaştırdığım
kendimi de karşıya oturtup sorguladığım
ama kendini astığım ama kendime acıdığım
halimden gururlandığım ama korkularımdan kaçtığım
kızgınlıklarımla savaştığım
bazı şeylerin gayet farkındayım,
fırtınamdan korktuğumdan zaman zamanki sessiz sedasızlığım,
caN kırıklarından korkumdandır suskunluğum,

öylece durduğum,
aşkıma tutunduğum
başımı dik tuttuğum
umudumu koruduğum
bazen savunmasız kaldığım
bazen çok sağlam ayaktayım.

babamı çok özledim....


2 yorum:

  1. Yüreğim ağladı ben sukut ettim ,kendime sordum. İçsesimle cevapladım. Vicdanım rahat bırakmadı sonuna kadar. Çok şükür diyebildiğim şeyleri tekrar tekrar geçirdim aklımdan.
    İnsanız nihayetinde gaflete kapıldığımız anların çokluğu ondan. Sevgiyle sarmalamak gerek her ieyi . Bırakacağımız bir hoş sada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne de güzel yazdın... gece gece ne iyi geldi,
      sevgiyle sarmalamak gerek her şeyi... işte gecenin cümlesi!
      öperim

      sevgiler :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...