Cumartesi, Aralık 24, 2011

Uzun zaman üstüne....

Baktım da en son yazının üzerinden çok zaman geçmiş.. Baya geçmiş. Ki bilirdim sabah akşam yazdığımı ve paylaştığımı, yetmiyormuş gibi yattığım yatağımdan kalkıp bile, saçım başım birbirine karışmış, gözlerim kısık kısık, tıkır tıkır yazdığımı..

Zaman, geçiyor işte...

Neler gelip geçiyor insanın hayatından. Ya da neler geçmiş gibi görünüyor da kalıyor aslında geçmişte öylece durup.
Sonsuza dek kaybettiklerim ve varken bile göremediklerim.
Sevdiklerim ve sevmediklerim tarafından sevilmişliklerim.
Özlemlerim ve özlemlerimin özlemleri...
Özlendiklerim taraflarından ve acıdığım yaraladıklarından...
Kahkalarım ve kahkaka ortaklarım..
Arkadaşlarım, yanıma kalanlarım ve hayatıma yeni kattıklarım...
Yazdıklarım ve paylaştıklarım
Yazdıklarım ve kendime sakladıklarım...
Fotoğraflarım ve montajladıklarım...
Bakmaya doyamadıklarım ve bakmaktan korktuklarım...
Sırlarım ve bi de ortaya attıklarım..
İş yerindeki suskunluklarım ve haykırışlarım...
Şu yaşım ve geçmişteki yaşlarım...
Salondaki koltuğun baş köşesi ve şimdi de yine baş köşesi...
Yazarken dinlemekten en zevk aldığım ses, ve şimdi dinlediğim yine aynı ses....
Durup durup kafamı kaldırdığım aynı "es" ve iç çektiğim aynı nefes...
Gece yatarken ellerimi açıp ettiğim duam, ve duama ettiğim adağım...
Duam varlığım,
Varlığım yokluk,
Yokluk Nefes,
Ve yoklukta bir nefes kadar var.
Ve bir nefes kadar,
Ve bir can kadar.
Ve varlık kadar büyük yokluk,
Ve yokluk kadar önemli,
Önem kadar büyük ve aslında....

Ve aslında ne kadar birbiriyle bağlantılı herşey...
Herşey değişiyor...
Herşeyim değişiyor...
Hayat geçiyor..
Hayatım geçiyor..
Giden gidiyor Kalan sağlar bana kalıyor
Ama ben biliyorum aslında
Asıl gideni ve kalanı....
Aslını ben biliyorum..
Çünkü aslını Ben soluyorum....

11 yorum:

  1. ve biz seni
    özlüyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. cecil :) dönüyorum yavaş yavaş..
    teşekkür ediyorum çok çok..

    sevgiler... ;)))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba..
    Sen sende ki asılları biliyorsun,ben bende ki asılları.Geçmekte olan zaman treni, bizi durakta unuttuğunda, elimizde kalacak olan sadece asıllarımızdır.

    YanıtlaSil
  4. uzun zaman üstüne cümlelerini okumak keyifliydi..artık paylaş hazineni cicim..
    öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür cicim...
    Hazine gizli kalsın.. Yenileri paylaşırım.. ;))
    Öpüldün...

    YanıtlaSil
  6. pınarcığım,
    her şey gönlünce olsun yeni yılda,
    mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ediyorum CepAyna'mmmm...
    Çok güzel bir yıl diliyorum senin için...

    Sevgiler...
    =)

    YanıtlaSil
  8. jetlagis; asıllarımızın aslını kaybetmemesi dileğiyle...

    anindayorum.com; daha sık yazmaya calısacağım diyorum ama.. olmuyoorr.. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. ben de ara vermiştim yazmaya, şimdi okuyunca ne benzeş duygular dedim.hayat geçiyor gerçekten.. en iyisi yeni özlemler yaratmamak, hep geri gelmek :)

    YanıtlaSil
  10. Nil...Sadece bize aitmiş gibi gelen duygular bile aslında ne kadar ortak... =)))
    çoookkk teşekkür ediyorum...

    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...