Çarşamba, Ocak 12, 2011

karmançormannn....

Hani bazı günler vardır ya, hiçbirşey söylemeden öylece durursunuz. Hayatı şöyle karşıdan izlersiniz. Durup bakarsınız olana bitene yürüyenlere durup sizin gibi izleyenlere.
Yorgunlara, enerjisi bol olup koşanlara.
Yaşananlara yaşadıklarınıza bi de yaşattıklarınıza
Öylece karşıdan durup bakarsınız
Adım atasınız vardır, hatta yüreğiniz deli gibi çarpıyordur “evet şimdi gidip konuşmam gerek” dersiniz ama bişe durdurur sizi.
Sonra durup bakmaya devam edersiniz.
Çok sakin gibi duruyorsunuzdur karşıdan ama aslında içeride öyle bir koşuşturmaca vardır ki.
Hormonlar duygulara duygular kararsızlıklara kararlar duygusuzluklara ve pişmanlıklara kimi zaman umursamazlıklara ama aslında çok umursayışınıza..
Her şey arapsaçına dönmüştür yani.
Ellerinizi başınızın arasına alıp
“oooyyy oyy!! ” ya da “ooooffff off!!” ya da o anlarda ne söylüyorsanız ondan işte..
Ben genelde “ooooyyy oyyy” derim…

Şimdi ben bu yazıyı neden yazdım??
Onu bile bilmiyorum
Ama aslında biliyorum…

Oooooyyyyyy oyyyy….



ebru sanatı'ndan bir resim paylaştım; yapamasam bile çok sevdiğim bir sanat dalıdır..
güzellik olsun dedim... :)

10 yorum:

  1. Ebru.. suya yazı yazmayı geçip suyu resimlendirmek, şekillendirmek, nasıl da özel bir sanattır değil mi?

    Karmançorman halin bile, içinde renk cümbüşü olan parlak, sevimli oyuncaklar gibi. Oyuncaklar hep sevgi verir ya, onu tutan küçük eller gibi, küçük ama devasa umutlara sahiplere...

    Ben bu hallerimde "Ahh ki ahh derim" :) Ve günümün bir kısmı hep böyle geçer nedense. Acaba bu oyy oyy'lar sanılanın aksine Pınar'ı YaşamPınarı yapan mı? Oyy oyy'larını içinde yaşayıp pınarını dışına çağlatan...

    YanıtlaSil
  2. Hayatın taaa içinde olup hayatı izlemek:)
    Kalp atışları hızlansa bile adım atmak lazım hayatta inan daha zevkli:) Aynı sevdiğin bir şeyi(mesela çikolataya ulaşmak için dolabın en üst rafına ulaşmak için zıplamak ve kalbinin çarpıntısını hissetmek) gizlice alıp tadına bakmak gibi

    YanıtlaSil
  3. Betül,
    yorumunu okuyunca dolaptaki çikolata geldi aklıma ;) ve dediğin gibi, adım atmak lazım hayata... ;)))))

    YanıtlaSil
  4. Kaan,

    Parlak, sevimli oyuncak gibi =)) Çok hoşuma gitti. Gerçekten çok hoşuma gitti ve çok güldüm... Yorumun ve yorumunun yarattığı kahkaham, annemin bu birden keyiflenişimin sebebini merak etmesine sebep oldu :) güzel oldu..
    ve ayrıca, Odamda çocukluğumdan kalma tek oyuncağım geldi gözümün önüne. O kadar oyuncak bebeğimin içinden bi tek onu getirdim bu günüme.. :)

    Oyy oy'larımsa, evet aynen senin dediğin gibi sanırım..

    sevgiler... ;)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel :) benim de bir oyuncağım vardı, bobiko derdim ona, adını ne zaman neden koyduğumu hiç hatırlamadım. Ellerini arkasına götürmüş bakan sevimli küçük yumuşak plastikti bobiko.

    Gözlerim buğulandı biliyor musun onu düşününce, ah ya...

    Ama annenin kahkahana olan tepkisi, senin gülümsemen, beni de mutlandırdı :)
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  6. :) benim bebeğim yıllardır yıkana yıkana resmen gözleri oyulmuş hale geldi :D
    gözleri oyuk kocaman bir lahana bebek şimdi o ama dili olsa da konuşsa :)))
    bobikoyu da yad etmiş olduk =))

    YanıtlaSil
  7. Evet :) seninkinin adı yok mu diyecektim ama, sanki özel bir ad hissettim ve sormadım :)

    YanıtlaSil
  8. KELTOŞ :))))))

    Nasıl, beğendin mi bebeğimin adını

    YanıtlaSil
  9. sayfa daha bir güzelleşmiş:))

    YanıtlaSil
  10. eheheh CEPAYNA'MMM,
    Teşekkür ;)
    sevgiler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...