Cuma, Ocak 14, 2011

DUA'YA İHTİYACIMIZ VAR...

Beni mutlu eden bir durum: Sol kolum artık özgürlüğüne kavuştu; Alçı-Askı baskısı bitti..
Bugün boynumdan aşağı uzanan kolumu hapsine alan o askıdan kurtuldum.
Ağrı sızı sancı, benimle birlikte hafiiifff hafif ama olsun…artık kolum özgür,
MUTLUYUM…
Geçen hafta işe gelemeyince, kolumun altında bir yastık, kıpırdayamadan yatarken çok şey düşündüm.
Kendimi günlerimi düşlerimi geçmişimi geleceğimi..
Düşündüm çok… çok düşündüm..
Dostumu arkadaşımı…
Kırgınlığımı kırdığımı
Varlığımı varlığını
Ailemi kendimi
İşimi ya da işsizliğimi..
Yani, çok çok şeyi…
Değiştirdiklerimi, benimle birlikte değişenleri ve içimdeki değişen beni….
Bugün Cuma ve bu hafta da çok düşündüm.
Düne kadar çok üzüldüm, bi dostumu kaybettim diye gözyaşı döktüm,
Niyetimle yaptığımın birbirinden ayrı olduğunu ama ifade edemediğimi ve bunun yüzünden onu üzdüğümü..
Düşüdüm… ona hak verdim..
Düşündüm, onu kaybetmek istemedim…
Düşündüm.. üzdüğüm için af diledim…
Düşündüm… Dostluğumuz bitmesin diye defalarca telafi istedim…
Düşündüm… affedilmedim..
Düşündüm… yine çok üzüldüm..
Sonra…
Bir kere daha Fark ettim ki tarih tekerrürden ibaret…
Yaşadığımız şeyleri tekrar yaşıyoruz, tekrar şaşırıyoruz, bişeler hep tekrardan ibaret ama biliyorum ki bu dünyadan gidenlerin ve gideceklerin dönüşü yok.
Her hatanın telafisi var, ölümün yok..
Her kusurun düzeltilmesi var, ölümün yok..
Düşündüm…
Canım gibi sevdiğimin gözlerimizin önünde eriyor oluşu, hiçbir şey yapamıyor oluşumuz, öylece bekliyor oluşumuz, sadece dua edebiliyor oluşumuz;
Onun için çaresizce sadece üzüldüğümüz, ağlayamadığımız bile hatta,
Mucize dilendiğimiz Allah’tan,
Onun için hiçbir şey yapamamak ve onun eriyişini izlemek.. hatta,
İZLEYEMEMEK…
Düşündüm, ellerimiz kollarımız varken, gözlerimiz görürken her şeyi, kalbim kırıldı diye çok üzülmek, her şeyi bir anda silmek, niyet-eylem uyuşmazlığının getirdiği ayrılıkları düzeltmeye çalışmak, düzeltememek, terk edilmek, affetmek, affedilmemek, bu yaşta (!) kazık yemek, hayatımdan birilerini kaybetmek, iş yerimde mutsuz olmak, kilo almak, saçımın boyası, yüzümün siyah noktası, maddi sıkıntı, gurbet sancısı ve daha sayamadığım hayata dair ohoooo daha daha fazlası…

Bunlar mı çok canımı acıttı gerçekten, yoksa şuanda yaşadığım mı?

Şimdi teyzeme sarılmak isteyip sarılamamak, onu gidip kucaklayamamak, ve yanına gidememek, ağlayamamak, onun acı çektiğini görmek, onun için mucize dilemek ve ona dair yapabildiğim yapamadığım onca cümleyi yazamamak bile; ellerim titreyerek
Düşündüm…
Önemsiz şeyleri ne kadar da önemsemişiz meğer…
Çok dua edin teyzem için bugün…
Allah bi mucize versin,
Teyzem hayata mucize olsun…

Bugün pembe giyindim uzun zaman üstüne ilk defa…
Bilmem ki öyle geldi içimden…

14 yorum:

  1. canım bugün tüm dualarım,iyi dileklerim teyzen için...hayatın içinde çok acı-tatlı eşiklerden atlamış biri olarak yazını biraz hüzünle ve de dikkatle okudum...acılar insanı o kadar olgunlaştırıyor ki bir zamanlar önem verdiğin bi sürü şeyin aslında ne kadarda önemsiz olduğunu anlıyorsun ,sağlık çok önemli Allah teyzene acil şifalar versin,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Herkesin dualarıyla pozitif sinerji oluşturulursa bir mucize gerçekleşeceğine inanıyorum. Çok geçmiş olsun. Dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
  3. Allah (c.c) yar ve yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  4. Rabbim, teyzemize şifa ver, ve tüm teyzelere, tüm analara, tüm inanan insanlara, şifaya muhtacı olanlara. İmkansızı biz söyleriz, senin katında imkanlıdır her şey. Günleri çevirir durursun; birinden aldığını başkasına verirsin, hesapsız, kitapsız, ve bizim idrak edemeyeceğimiz adaletinle...

    Dünya telaşına dalsak da, bazen unutsak, kendimizi kaptırsak, tümüyle asla sana layık olamasak da, sonsuz şefkatini sana bir an bile dönen yüreklere verirsin Rab, biliriz.

    Bizim için mucize, Senin için ise sadece "ol" demekle olunan, teyzemiz için senin yarattığın ve ruhundan üflediğin yüreklerimizle istediğimiz, talep ettiğimiz, dilediğimiz şifayı esirgeme...

    YanıtlaSil
  5. Mehtap'cım
    ve
    Sayın KARACA
    ve
    Aynur'um
    çookkkk teşekkürler...
    çok çok çok....

    YanıtlaSil
  6. KAAN...

    Ağlayarak okudum, ağlayarak dua ettim...
    İlk defa ağlayabildim...
    Ağlattığın için teşekkür ederim..
    İyiki varsın da iyiki yazdın...

    YanıtlaSil
  7. csnım allah onu evlatlarına bağışlasın sonra size ,bize..mucize olsun sağlıkla aramıza dönsün..yüzü hep gülsün güldürsün tüm kalbimle dilerim..

    YanıtlaSil
  8. Dualardır ya kalpleri temizleyen, bu duayı etmeme vesile olduğun için ben teşekkür ederim Pınar.

    Sevgiyle ağlamak da bence gözleri güzelleştirir...
    Acıyla değil, sevgiyle ağlayalım hep.

    YanıtlaSil
  9. Tüm bunlardan haberim yoktu canim,cok gecmis olsun sana,teyzenede Allah'tan sifa diliyorum,iyi haberlerinizi bekliyoruz,iyi gecsin hafta sonun...

    YanıtlaSil
  10. @BİR TERAZİ KIZI,
    Seni çok özlemişim..
    çok teşekkürler canım sağol...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Çok yakın bir zamanda o yaşadığın acıyı yaşadım Pınar'cığım ve ben de dualar ettim. Hiç tanımadığım birileri bana mesaj atıp, benim için, canım için; bambaşka yerlerde dua ettiklerini söylediler. Ve o mucize gerçekleşti Pınar. Bütün dualarımda artık teyzen, teyzem...Sen de o giydiğin pembenin verdiği hafifliği gönlüne yerleştir ve öyle et dualarını, olur mu?
    Buradayız her zaman...

    YanıtlaSil
  12. Müthiş güzel yazmışsınız. Ne çok düşünmüşsünüz.
    Bende düşündüm yazınızı okuduktan sonra. Siz bu kadar düşünebilen, görebilen insansanız, bence genelde hata yapan taraf siz olmazsınız, ve kaybeden karşınızdaki olur.

    Gönül ilişkilerinde bir nokta varki onu geçtikten sonra ölüm haricinde birde buna çare olmuyor sanırım. Yürekte yok olmak, hayatta yok olmak gibi değilmi zaten.

    Dualarım teyzenizle..inşallahh iyi gelişir herşey.

    YanıtlaSil
  13. ASLICIM, UMUYORUM O MUCİZE BİZİ DE BULUR...ÇOK SAĞOL CANIM...

    O.K.A. HATA YAPABİLİRİM ELBET AMA "HATASIZ KUL OLMAZ" DİYE BOŞUNA DEMİYORUZ, ÖNEMLİ OLAN FARKETMEK DÜŞÜNMEK AF DİLEMEK DİYE DÜŞÜNÜYORUM...
    AFFEDİLEMEMEK İSE, DEĞMEDİĞİNİ ANLADM ASLINDA TEYZEMLE...
    DUALARINIZ ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...

    SEVGİLER...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...