Çarşamba, Ocak 19, 2011

BUGÜN SENDEN KONUŞTUK SEVGİLİM....


Bu gün senden konuştuk arkadaşlarla Sevgilim,
Senden ve cümlelerinden.
Ardımdan söylediklerinden ve hissettiklerinden.
Kırgınlıklarından ve kızgınlıklarından.
Pişmanlıklarından ve hatalarından.

Bu gün senden konuştuk sevgilim,
İşinden gücünden.
Gezdiğinden yediğinden.

Bu gün senden konuştuk sevgilim.
Umursamıyor gibi davranıyorsun diye sana çok kızıyorlarmış içten içe.
Ama bu sefer çok başkaymışsın. Bu sefer çok suskun kendi halinden çok çok pısırkmışsın.
Kendini eve kapatmışsın perdelerini kapatmışsın.

Bu gün senden konuştuk sevgilim,
Herşeyin olmuş evin.
Evin herşeyin.
Kendini kendinden ibaret etmişsin hatta,
Kendini bile kaybetmişsin.

Bugün senden konuştuk sevgilim,
Adımı duyduğunda irkilmişsin,
Ah demişsin derin derin.
Ne çok kırdım onu düşünmeden demişsin.
Durup durup gülmüşsün,
Gülüp gülüp büzülmüşsün.

Bugün senden konuştuk sevgilim,
Uzun uzun anlatmışsın beni,
Uzun uzun anlatmışsın seni,
Beni, seni ve geleceğini,
Geleceğini bilmediğini,
Ama bildiğini gelmeyeceğimi..

Bugün senden konuştuk sevgilim,
Çok şey duydum senden.
Çok şey öğrendim.
Üzmüştün beni zamanında sevgilim çok üzmüştün.
Kızmıştım çok kırılmıştım.
Yaralanmıştım çok kanamıştım.
Kabuk bağlamışken her yanım ardından, şimdi asıl SANA üzdün beni sevgilim, sana,
Bu dargınlığına hayata, ve bu kapanıklığına..

Üzüldüm sevgilim üzüldüm bize,
Bize yazık ettiğine…

Üzüldüm sevgilim üzüldüm..
Üzüldüm de
amaaaannn…..

neyse…

16 yorum:

  1. Amanınn Pınar, neler oluyor sana? Çok konuşma ve üzülme eğer değmeyecekse. Gönül ferman dinlemiyor derler ya, bal gibi dinler aslında.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir serzeniştir bu...
    Bana "Güzel Aşkı" anlatır mısın demiştin ya...

    İlk defa yazamadı bu eller, tarifleyemedi Pınar.
    Söylemediğinden değil yani, unuttuğundan hiç değil.

    Balıklarını besledim ben de demin, bol bol yem verdim onlara :)

    Hadi sen de yem at yürek suyuna.. ölmesin balıkların.. tamam mı?

    YanıtlaSil
  3. Aslı'cım, bu yazı benimle ilgili değil :)) herkes öyle sanıyo ama benimle ilgili değil ;)))

    Kaan, öldürmeyeceğim balıklarımı , merak etme ;))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ahh AŞK ahh..
    Nasıl güzelse AŞKı hissetmek yaşamak
    Acısıda ayrı güzel aslında
    Çook insan var AşKı bıraktım bari acısını yaşayım diyen... Ayrı bir olgunlaştırır insanı, duygusallaştırır, melankolikleştirir, en odunu bile şair yapar, yazar yapar. Aklını küçültür, Yüreğini büyütür... Nasıl güzelse AşKı yaşamak, acısını yaşamakta güzel olmalı dozunu aşmadan ;)

    YanıtlaSil
  5. Pınarcım çok güzel dile getirmişsin eski sevgiliye olan özlemi.Eğer içinde gerçekten bir yer etmişse eski sevgiliyi ne yapsada unutamıyor bence...unutulmamak dileğiyle

    YanıtlaSil
  6. ne güzel üzülmüş,ne güzel sevmiş,ne güzel konuşmuş bu sevgili cicim..bence çok şanslıymış giden sevgili,üzüntüsünü böyle dile getiren sevgili kimbilir nasıl da sevmiştir?..bir o kadar beceriksiz tabi onu kaybedebildiği için..

    YanıtlaSil
  7. SayınKARACA, Çok doğru yazmışsın..Tadı da başka oluyor acısı da başka oluyor ama dediğin gibi dozunu aştığında tadında da acısında da adamı boğuyor...

    Uğurböcüğüm, öncelikle teşekkürler;)Bazıları gerçekten unutulmuyor dediğin gibi...Umarım unutmaya çalışmak zorunda kalmayız hiçbirimiz ya da unutamamanın derdini yaşamayız, dicem ama....

    Emine, cicim, kaybeden beceriksiliğinin farkına çok geç varır aslında..o yüzden yaşanır ya o kaybedilişler...İkisine de ayrı ayrı mı üzülsek napsak.. :)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. En güzelidir haketmeyene vermemek sevgini ... çok güzel yazmışsın ...

    YanıtlaSil
  9. Aysun, teşekkürler...
    haketmeyeni önceden bilebilsek keşke.. ;)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Demek seninle ilgili değil bu yazı. Bir arkadaşının yüreğini döktün o zaman, ona bakarak o gibi hissederek. Merak ettiğim o buluşmada, o adam anlatırken sen de orada mıydın?

    YanıtlaSil
  11. Kaan, anlatan adam değildi...
    belki de o yüzden bu kadar içten yazabildim...
    yazdıklarım çok da uzak değildi bana, belki de o yüzden kendi yüreğimi döker gibi döktüm...
    Cevap yeterli oldu mu bilemiyorum ;))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. bilerek mi yanına almadın giderken
    başının yastıkta bıraktığı çukuru
    güveniyordum oysa ben sevgimize
    vapur iskelesi ya da tren istasyonundaki
    saatin doğruluğu kadar
    beni senin gibi
    bir de annem terketmişti
    ki göbeğimde durur
    onun yokluğundan bana kalan çukur... Demiş Şair ;)

    YanıtlaSil
  13. hmmm...sonunu güzel demiş...
    ama ben vapur iskelesi ve tren istasyonlarındaki saatlere güvenmem...birinden biri hep bozuk olur...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Şimdi orasını TRT saati diye değiştirirsek gayri ciddi bir hal alabilir :) şaire de ayıp olur :) Saygılar ;)

    YanıtlaSil
  15. çok güzeldi ne güzel dile gelmiş hem sevgi hem isyan gibi geldi bana sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Burcu, ikisi bir arada oldu evet ;)
    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...