Cuma, Ocak 28, 2011

Ay Hayat Seviyorum Seni Be... :)))

Bugün birinci dönemin son günü, karnelerini veriyoruz çocukların, onlar evlerine biz tatileeeeeee…
Zaman olgusuna takıldım bu aralar diyorum ya, bişeler var heralde algımda, bu hafta geçmek bitmek bilmezken bu dönem su gibi geçti anlamadım bile, huwwwww…
Pek acı bi dönemdi kabul ediyorum, pek hoşlanmadım ama yine de geçip gitmesine mutluyum..
Ve bu sabah, ilk defa bir yerde yazım yayınlandı.
Yaşampınarım, artık Yaşam Pınarım başlığıyla www.cosmoturk.com ’da köşe yazarı.
Hep hayallerini kurduğum şeylerden birisidir bir gün adıma bir kitap çıkarabileyim ve kalabalıklar beni okusun. Şimdi bir kitap çıkarmadım belki ama yine kalabalıkların beni okuyabileceğini biliyorum.
Ve bu durumdan gayet memnunum.
Aylar önce bir fal baktırmıştım her ne kadar fallara inanmasam da, falımda çıkan bu köşe yazarlığı, gerçek hayatımda da oluverdi. Ama yine de fala inanmamak lazım, falsız da kalmamak lazım =)

Vel hasıl kelam, bugün günlerden Cuma, e Cuma mübarek gün vesselam =)
Cuma’nın mübareği üstünüzde üstümüzde olsun,
Benim hayallerim gerçek oluyor, kendimle ilgili kendimce önemli bir adım atabildiğim için mutluyum uzun zaman üstüne ilk defa,
Sizin de hayalleriniz gerçek olsun, siz de mutlu olun..

AAAAAAAAAAAAyyy Hayat Seviyorum Seni Be….
Sevgileeeeeeeeeerrr….

Pınar Yaşam Pınarım….

16 yorum:

  1. Pek güzel gülümsemişsin...Hayatta sana böyle güzelce gülümsesin..İyi tatiller sevgili arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Canım, teşekkürler, Sana da hep gülücüklerle karşılık versin...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim demekki blogerdan öykü ve yaşampınarımı cosmoturkten takip edeceğiz bundan sonra ...
    zaten hayat hep hakettiklerini verir sana belki az belki çok ama sen kullanmayı bilmezsen mutlu olamazsın yaşampınarım kullanmayı bilenlerdenmiş ve o çok mutlu sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. geçen de dedim kitap yakında drama olursa alırım aşk olursa kömür sobasına atar, mavi leğende yıkanırım

    YanıtlaSil
  5. Sanırım geçen seneydi mutsuz bir dönem yaşadınız, şimdi böyle olmanız ne güzel..gülüşleriniz yarım kalmasın.

    YanıtlaSil
  6. Aysun'cum çok teşekkürler, sana da kucak dolusu mutluluklar :))

    Telekinesis, işim hiç belli olmaz aşk da olur savaş da ;)

    O.K.A. hepimiz için gülücük dolu olsun hayat...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Pınar, çok sevindim senin adına. Mutlu olmak, mutlanmak nasıl da güzel değil mi? Keşke yeryüzünde yaşayan hak eden ya da hak etmeyen herkes mutlu olsa, bu duyguyu, bu coşkuyu, bu güzelliği tatsa.
    Yazılarındaki samimiyet, yansıtma biçimin ve dahası onu hissettirme biçimin zaten ileri boyutta idi.Cosmotürk çok değerli bir "yazan"a sahip oldu şimdi :)

    Yazan diye seslendim sana, sebebi şu; kendi duygularını, kendisini dahası, yazıya dökerek kitlelere sunan kişi "yazan"dır. Yazanın hisleri o anlıktır, o an, yani yazarkenki duyumsamaları ve haykırışlarıdır yansıttıkları.
    Yazar ise bu duygularını, duyumsadıklarını, kendisini, başka karakterlerin belli kısımlarına yükleyerek, çevresinde gördüğü, bildiği, bazen kabul ettiği, bazen içine giydiremediği yaşam biçimlerini, taşından toprağından, yaşam biçimlerinden, insanlarından, olaylarından, hislerinden, umutlarından, hayallerinden, kurgulayıp, küçük bir dünya hayatı yaratmak ve bu kurguladığı dünya hayatını gene kendi filtresinden süzüp dışa vurmaktır.

    Bence sen çok iyi bir yazar olacaksın Pınar.

    YanıtlaSil
  8. Kaan, çok teşekkür ederim ;)))
    Yorumlarınla beni desteklediğin daha çok kamçıladığın için, destekçilerimin başında geliyorsun... Payın büyük ;)
    Teşekkür ederim..

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Pinarcigim fallarin hep boyle guzel haberler versin ve hayat da hep sevindirsin seni! Icim acildi yazdiklarini okuyunca.

    YanıtlaSil
  10. Aslı'cım, sevindirsin insallah hepimizi ;))
    Öpüldün ;)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. hadi bakalım zamanın akıp gitmeyeceği uzun bir tatilin olsun :)) köşe yazarlığın için de tebrikler ve bol şans sevgiler iyi tatiller :))

    YanıtlaSil
  12. Pınar senin de izninle:

    Naşide teyze,

    Güzel yazılarınız beni çok sevindirdi. Şu an işim gereği Libyadayım ki bloğumu takip ediyorsanız bundan haberdarsınızdır. Sizden bir ricam olacak ve beni kırmazsanız çok sevineceğim. Size ulaşmak istiyorum, en azından konuşmak. Bizimle iletişime geçen hanımefendiden rica etsem benim mail adresime iletişim bilgilerinizi mail atabilir mi? Mail adresimi bloğumdan alabilirsiniz. Çok teşekkür eder, ellerinizden öperim.

    YanıtlaSil
  13. Burcu'cum Teşekkürler..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Çiğdem ben bu arada.
    Unutkan anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  15. Çiğdem,
    hoşgeldin, sevgiler ;))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...