Pazar, Aralık 26, 2010

2010'a veda ederken...

2010’un son Pazar sabahına uyandık bu sabah.
Layığıyla mı oldu derim acaba, evet uyandığım saati düşünürsem eğer, tam bir Pazar sabahıydı doğrusu…
Yarın sabah son defa pazartesi sendromu yaşayacağız bu yıl içinde..
Ve bu hafta son pazartesi son Salı son Çarşamba son Perşembe son Cuma olacak.. Ve bakalım nasıl yaşanacak..
Biraz evvel bilgisayarımdaki resimlere baktım da bi kaç tanesini seçtim içlerinden..
Bu hafta nasıl geçecek bilmiyorum ama elimden geldiğince fotoğraflamak istiyorum..
Aklımda bu yıl için fotoğraflarla süslenmiş bir post hazırlamak var ama..
Bakalım..
Diliyorum ki Bu hafta 2010’um gibi geçmesin
Bu hafta çok güzel geçsin
Hani bir şeyle ilgili en son gördüğünüz en son duyduğunuz neyse onu hatırlarsınız ya
Bu kötü yılım için bu hafta çok iyi geçsin.. hatıralarımda iyi anılarım da yer etsin..
Mutlu bir SON hafta dileklerimle…

10 yorum:

  1. Bu haftadan hep güzel anıları kaydet Pınar, o da umarım, sana destek olur ve kaydedecek bir sürü güzel anı verir sana.

    YanıtlaSil
  2. Ben de öyle umuyorum Aslı... Bakalım neler olacak bu hafta ;)))

    YanıtlaSil
  3. valla ne güzel bir düşünce bende bu haftayı dolu dolu ve güzel yaşayayım inşallah yeni seneye güzel bir başlangıç yaparız
    fotoğrafları bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. pekiiii... ;)) son güne kadar çekip, ayıklayıp, yayınlıcam... ;))
    sevgileeerrr...

    YanıtlaSil
  5. pozitif düşünceyle geçecek bir hafta il mutlu yeni bir yıla kavuşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  6. 2011'in hastalıksız bir yıl olmasını istiyorum. Noel dede yap bi kıyak!

    YanıtlaSil
  7. NİLAY ve SYRAKUSABETEBÖCEK
    umuyorum dilekleriniz yerini bulur..
    sevgiler ;))))

    YanıtlaSil
  8. bu haftan cicim o kadar iyi gecsin ki,gelecek iyi haftaların,ayların,yılların habercisi olsunn...fotograflarında mutlaka karlı biseyler olsun:) kar sana gelmiyrosa sen kara git.. banane ben karlı foto istiyorummmmm :))

    YanıtlaSil
  9. yılın son pazartesi beraberdikk az once yanından ayrıldım:(( iykii varsınn canımsınnn

    YanıtlaSil
  10. Emine, karlı foto da gelecek cicimm.. merak etmeee...
    dicle, sen de iyiki varsın canııııımmm

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...