Perşembe, Kasım 04, 2010

ve perşembe gecesi

Bu haftanın nasıl geçtiğini açıkçası pek anlamadım. Pek degil HİÇ anlamadım. Ne kadar hızlı geçtiğinin farkına vardığımda günlerden Perşembe dayanmıştı kapıya.
Harika başladığımı hatırlıyorum haftaya. Ve LOLİT’imin yanına gülerek kahvaltıya gidiyoruz dediğimde, “işte seni hep böyle görmem lazım hep böyle ol yaaa oh yaaaa” dediğini hatırlıyorum. Ve kahkaha attığımı da tabiî ki

Hani kafası dolu olur insanın, ne yaptım ne ettim ne yedim diye düşünürken aslında hiçbişe hatırlamadığını fark eder ya; heh işte şuan tam o mooddayım. Resmen şuan bu haftayla ilgili her şey silindi kafamdan. Bugünkü sinir harbi hariç!
Neyse…

Dediğim gibi bu hafta gerçekten çok güzel başlamıştı benim için ve yarını da güzel bitirmek istiyorum.
Herkesin haftası güzel sonlansın diye diliyorum…
Ve şu bi kaç gündür dilimden düşürmediğim cümlemle noktalıyorum bu Perşembe gecesini

“KENDİMDEN DE VAZGEÇSEM, HİÇ VAZGEÇMEDİM BEYAZ GÜLLERİ SEVMEKTEN”

Beyaz Gül Masumluğunda ve Asilliğinde, Harika bir Cuma dileklerimle…

PınarYAŞAMPINARIM….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...