Perşembe, Eylül 02, 2010

Ve EYLÜL....Ve CHECK LIST...

Evet sonunda beklediğim Eylül geldi. Kimine göre eylül hazan ayı gibi, kim bilir içimde bi yerlerde ben de öyle hissediyorumdur ama şuan üzerimdeki gömleği, pantolonumu, ayağımdaki giymek için oldukça özlediğim kahverengi spor ayakkabılarımı giyebildiğim için seviyorum şuanda Eylül’ü…
Sıcaktan bunalmadığım, sürekli uyumak istemediğim için, yakıcı güneşin altındayken Bodrum’u özleme ve orada olmak isteme duygusu içindeyken, of yine işe geliyoruz demek zorunda kalmadığım için, kot ceketimi elime alıp çıkabildiğim ve onu ne kadar özlediğimi fark ettiğim için, akşam serinliğinin yüzüme vuruşunu hissedebildiğim için, gece uyurken üşüdüğüm için, sabah uyandığımda serinlik içinde sakinlik içinde hazırlanabildiğim, hazırlanırken çok yorulmadığım için, ve daha bir çok şey için, seviyorum ya Eylül’ü…

Daha önce de yazmış olduğum CHECK LIST’de yer aldığı gibi, iş yerindeki odamın düzenlemelerine bugün başladım. Gerçi şuanda düzenlenmiş değil adeta
DÜZENLENMEMİŞ
şekilde duruyor olsa da, kafamda güzel bi dekorasyon yaptım için, şirin olsun diye, güzel olsun diye, Bana ait olsun diye.
* Çocuklarımın oyun köşesine koyulacak oyuncakları tek tek toparlayıp en güzel şekilde yerleştirilecek.
* Yerde okuyacağımız kitaplarımız için minderlerimiz dizilecek.
* Duvarımda duran devasa panomun düzenlenmesi, söylediğim gibi, çocuklarıma çektiğim resimler, ve çocuklarımın minik ellerinden yaratılmış Şaheserleri…
Ve bana ait alan, Masam.. Sevgili masam için güzel bir çerçeve içini dolduracak güzel bir resme ihtiyacım var öncelikle. Şuanda kafamda 1-2 resim olsa da, aslında olmasını istediğim resim şuanda yok, ama dediğim gibi güzel bir çerçeve güzel bir resme ihtiyacım var..
Masa aksesuarlarımın yanında ofis eşyalarım tabiî ki.. kalemliğim, kağıtlığım, bitaneciklerimin (H&G) hediye ettiği sevgili kırmızı defterim ve geçenlerde Accessorize’de gözüme kestirdiğim kalemler ve harika sticker’lar..

Dağınık masam ve yerleştirilmeyi bekleyen dosyalar...

Ve çalışma masamın en bomba güzelliğine geliyor sıra. ORDİKE’m.. Gidip bakmadım henüz, seçme fırsatım olmadı ama, bu sene odama bir orkide koyup sadeliğini güzelliğini masumluğunu enerjisini, orkide’ye dair ne varsa her türlü şeyini odama yansıtmaya niyetim var. Assolistler en son çıkar dercesine, bütün her şeyi düzenledikten sonra Orkide’mi getirip konduracağım odamın en güzel köşesine…

Hadi bakalım…
Şimdilik bu Düzensizliği görün, sonra en güzel halini de göstereceğim..
Sevgiler…
…YaşammPınarım…

6 yorum:

  1. Pınar'cım,

    Güle güle otur ofisinde,bereketli ve güzel işler yap.

    Bu arada anne ve çocuk üzerine bir internet sitesi hazırlıyorum bana yazılarınla destek olur musun ?Sana güzel bir köşe veririm ne dersin ?
    mail adresim yurdanur.duman@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. canım benimmm çok sevinirimmmm....

    YanıtlaSil
  3. Özellikle hakkımda bölümüne yazdıkların çok iyiymiş..

    "Vakti zamanında mektup yazanların,belki ağlayanların,ayrı kalanların,özleyen ve özlenenler yaşama dair yazacak şeyleri mutlaka vardır"...

    Küçük Öneri : Günlük tavrından sıyrılıp denemeleri artırmanı öneririm..

    Güzel günlerde yaz,can arkadaşım..

    YanıtlaSil
  4. "Vakti zamanında mektup yazanların,belki ağlayanların,ayrı kalanların,özleyen ve özlenenler yaşama dair yazacak şeyleri mutlaka vardır"...
    çok güzel yazmışsın...
    teşekkür ederim...
    önerini dikkate alacağım emin ol... zaten bu günlük tavrı bana göre değil ;)
    tekrar teşekkürler.. ama kim olduğunu da bilseydim çok sevinirdim...

    YanıtlaSil
  5. Eylül'ü nedense bende cok severim.sanki herseyin yeniden baslangici,can bulusu gibidir,sende cok güzel tasvir etmissin,hosuma gitti,ayrica calisma odanin yeni halini merakla bekliyorum...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. eylül... o kadar çok şey demek ki benim için..sevmemem mümkün değil...
    calısma odamın yeni halini, eksiklerini tamamlayıp bayramdan sonra göstereceğim canım. bakalım ne düşüneceksiniz :)
    sevgiler....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...