Cuma, Haziran 18, 2010

on sekiz haziran iki bin on cuma

kendimle ilgili yazıyorum bu sefer
tamamen gunluk tutarmışçasına...
benim icin.. benim gunum icin..
şu anım için...

tanrım ne degişik bi gundu bugun...ne kadar hareketliydi...
saat çalmaan uyandım öncelikle..saat 05.14'de... bu saati gorunce ne kadar mutlu oldum cunku saatın alarmının calmasına 1 saate yakın bır sure vardı ve o sureyı yatagıma yumularak geçirebilirdim veeee
bunu yaptım :)
her nekadar alarm caldıgında yıne zorla uyanmıs olsam da 05.14'deki mutlulugu suan bile unutamıyorum :)
yıne aynı rutin... kalkıp hazırlanıp servisi beklemeye koyuluk ama bugunun dıgerlerınden bı farkı vardı.. .çocuklarımıza bugun karnelerini dağıtıp onları tatile ugulyacaktık...
okulumzda ogretmenler ogrencıler toparlandık.. sene sonu partimizi yaptık.. miniklerimiz oynadıla eglendıler ve sene içinde bahcemize ektikleri sebzeleri toplayıp patates salatası yaptılar okulumuza :) derken teker teker gönderdik hepsini evlerine.. kimini birdahaki sene görmemek üzere, kimisiyle yine eylülde buluşmak üzere..herkes gitti bi yerlere yine...
yaz geldi gerçekten kendisini öyle hissettiriyor ki sıcağıyla ve istanbul nemi ile öyle bi vuruyo kı ınsanın yuzune... özledigimiz yaz daha ilk gunlerinde bunaltıyo insanı bazen ama o sıcaklıgın uzerine öyle sıcak bir masada öyle sıcak bir sohbetin icine düştük ki... solumuzda göztepe parkı..parkta koşuşan çocuklar.. yemyeşil etraf..ağaçlar gölgelemiş yolu parkı ve cocukları.. biz karnımızı doyururken ve ebru'nun dogum günü pastasını yerken :)
bagdat caddesinden çıkıp yollar katedip şimdi teyzemin evindeyim.. kendı evımden uzaktayım, annem yanımda... gayet huzur doluyum... 3 teyzem yanımda...kulagımda telefon, ucundaki ses bursa'dan.. hava güzel, serin...
yarın tatil.. uyku var, dinlenmek var..
eeeeeee daha ne olsun :)))
şuan on dokuz haziran 2010 cumartesi... başlık dünüme ait.. yazı düne ait..
duygularım hep bana ait.. hep hissettiğim an'a ait...
hayuatıma ait bi tek benim hayatıma... :)

not: resimlerle süslemek isterdim.... şuan yapamıyorum belki ama resim de koyacağım :) :) :)
eve gidince....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...