Pazar, Haziran 20, 2010

her başlangıç güzel olsun..



Bu şekilde düşünüyor olmanın sebebi ya da adı nedir bilemiyorum ama hayatım boyunca başıma gelen her güzel ve her kötü şey için “yaşamam gerekiyormuş” dedim ve bütün sonların ve başlangıçların birbirine bağımlı olduklarına inandım.
Eğer sevgilinizden ayrıldıysanız gerçekten ilerde bir gün daha iyi bir şey olacaktır, belki daha iyi biri çıkacaktır karşınıza. O daha iyi bir şeyin ya da daha iyi birinin karşınıza çıkması için sizin o sevgilinizden ayrılmanız gerekiyormuş. Diyeceksiniz ki o zaman bu iki olay arasında yaşananlara ne oldu? İşte onların adı da “tecrübe” oldu benim nazarımda.
Bu sadece bir örnekti bilemiyorum neden bunu verdim ama şu sıralar etrafımdaki insanların ilişkileriyle çok fazla ilgilendiğim için olabilir belki de..
Ayrılmak isteyenlere, yeniden sil baştan diyenlerle ya da ne biliyim daha bugün başladık diyenlerle.
Gerçekten bu hayatta her şeyin bir sebebi bir nedeni olduğuna inanıyorum. Her yaşadığım şeyin bir sebebi her sebebin de aslında hayatımın bir yerinden mutlaka geçip gittiğini ama belki de fark edemediğimi düşünüyorum. “Varolmak” diye düşününce insan o kadar karmaşık yerlere gidiyor ki o kadar geniş düşünebiliyor ki her akıl umman kadar açılabiliyor yani
Her sonun yeni umutlara gebe olduğunu biliyorum. Belki tecrübe ederken bazı şeyleri, bunu fark edemiyor insan ama, gerçekten umudun var olduğu yerde ışıklar hiç sönmüyor. Zifiri karanlık sandığımız yerlerin içinde bile bir nokta kadar ışık görebilmek bile inanın o kadar önemli ki. O ışık o kadar değerli ve o kadar önemli ki, o ışığımız hiç sönmesin.
Her başlangıç bazen zor, biliyorum. Yeniliklere alışmak, öğrenmek zor. Yeri geliyor kendimizin yeniliklerini bile kabullenmekte zorlanıyorken hayatımızdaki yeniliklere alışması, onları benimsemesi, zor. Yüzümüzü güldürebilir o yenilikler çoğu zaman ve dileğim ki hep öyle olsun. Ama o gülücüklerin ardında hep bi telaş hep bi çaba var biliyorum. Alışmak zordur. Uyum sağlamak, benimsemek zordur, ama üstesinden gelindiğinde, işte o huzur işte odur.
Her son daha sonrasında yeni başlangıçlar getirir. Başlangıçların olması için bazı olguların sonlanması gerekir.

Hayatınızdan gelen geçen her şeye her kişiye önem vermek zorundasınız. Hayatınıza geldikleri, bazı şeyleri bitirdikleri bazı şeyleri yeniledikleri için.
Hiç bir şey boş yere yaşanmaz, yaşadığınız her şeyin sizin için olduğuna inanın.
Ve bugün mutluysanız eğer, o da dünlerin yorgunluğundandır.

Kim bilir… :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...