Perşembe, Şubat 18, 2010

BAHAR'IN HAVASI



Kış soğuklarının ardından süper bir gün yaşadı bugün İstanbul. Günlük güneşlik derler ya, işte o cinsten. Evlerin pencereleri açıldı içeriye güzel havanın kokusu girsin diye. Gençler kabanlarını ellerine alarak yürüdü. Spor ayakkabılarını giymiş akşam üstü yürüyüşe gidenleri bile gördüm. Havayı güzel görüp dışarıya çıkmış insanlar. Her gün geçtiğim o sokak, her günden ne kadar farklı bir kalabalığa sahipti bugün. Bir bahar gülümseyişiyle, havanın tadını çıkarmak..
Gerçekten çok özlemişim bu havayı ben de. Çok özlemişim bu bahar havasını. Üşümeden, titremeden, burnum kızarmadan yürümeyi. Hafif esintiyi hissetmeyi. Kalın montum yerine pardesümle yürümeyi.
Bahar gerçekten güzel bir mevsim. İnsan soğuktan kaskatı kesilmiyor, sıcaktan vıcık vıcık olmuyor. Rahatça yürüyebildiğimiz, havayı içimize çektiğimizde huzuru hissettiğimiz, cıvıl cıvıl, neşelidir bahar.
Şubat ayında bahar mı gelir, gelmez biliyorum ama bugün kendimi nisan ayındaymışım gibi hissettim.
İstanbul bugün Şubat’ta Nisan’ı yaşamış gibiydi sanki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...