Salı, Ocak 26, 2010

SEN & BEN



Evet; gidebilirsin gitmek istediğin yere; yollar yıllar ömürler gülmeler senin olsun
Hayır kızmıyorum ağlama bakma arkana; yürü durma, yollar verdiği kadar izin sana
Kararlar seçimler hayat SENİN olsun

Üzülürüm sanma, senden önce de yaşıyordum ben
Bi tek eksik olacaksın artık, ama yine bende her şey ben çok şey düşünmüşken
Çok önemli değildir artık “yeniler”
“gidenlerden”
Artılar fazlalar yeniler SENİN olsun

Kaç yaşındayım baksana, geldiğin gibi miyim hala
Ben de büyüdüm varlığınla, korkma ölmem bitmem yokluğunda
Hadi tamam, yaşamak koşmak SENİN olsun

Gidiyorsun şimdi git yollar artılar hepsi senin dedim
Ben hayatıma dahil ettiğim sana neler biçtim
Gitmek istedim dedin, gidiyorsun gittin,
Ah yazık acıyorum sana ki fark edemedin,

Yürek BEN’im Sevgi BEN’im Aşk BEN’im...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...